..Tisdag..

Tjenixen ;)
Idag skulle jag igentligen ha åkt med ante till gällivare vid halv sex.
Men helt ärligt så ides jag inte göra det eftersom det var kring den tiden jag
gick och la mej, vaknade iaf vid halv elva tiden av att jokke satt å stirrade på mej :P
Efter att jag vaknat har jag väll inte gjort så mkt, har fixat till min blogg design
lite granna så nu är den ännu snyggare än igår, tycker den är as läcker och sen
är den juh i min favorit färg, lila. När jag var klar hade älsklingen fixat lite middag
han värmde pastagratäng åt sej själv & jag fick ett nudel paket och hårdmackor,
snacka om lyxmiddag vah :D Jag har fortfarande inte hoppat i kläderna men jag
tänkte göra det nu, jag har faktiskt inte legat & latat mej hela dagen utan jag har faktiskt
tagit tag i disken & dammsugit bort allt jävla grus som hundarna drar in *morr!

Fick just ett samtal av farsan att mitt paket har kommit och att det bara är att hämta
ut, kuligt men jag tror inte att det blir att fara in till gällivare föräns på fredag, eftersom
jokke inte jobbar något i veckan, men kanske kan lura in han ändå, vi får se :)
Nu ska jag ta och joina min älskling med gårds arbetet, ska elda lite skräp och sånt.
Sedan blir det en promenad, måste lura med älsklingen på det oxå, kanske ser
tjorven & sacko då, dom är nämligen lösa & ute på äventyr :D
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roger Stenmarks :-)

2009-05-13 @ 11:48:17
URL: http://lovemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0