..God Morgon..

Dags att skriva ett god morgon inlägg, är hur trött som helst har
försökt somna om men det går inte så nu håller jag på att ladda upp lite
bilder på pixbox. Snart så ska jag å köra ett yoga passa tog hit mattan & dvd
igår så det kommer bli svin skönt har dock lite träningsvärk från igår men
det är juh igentligen bara härligt. Sedan blir det att käka för att sedan ta en
promenad, någon av hundarna får följa med gissar på att jag tar sacko.
Tycker det är roligare att gå med han faktiskt.

Sedan får vi se vad jag gör av resten av dagen. kramisar.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hejsan!!



Viken nice blogg du har.

Hållt på ett tag ser jag.. :)



Allt bra med dig då??





Ha det fint!

Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-05-19 @ 14:03:07
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0