..Fisketur..

Fy tusan vad skönt de är att ha varit ute en hel dag :)
Suttit å pimplat i två former öl & fiske.
Ölandet gick de väll sådära med men fisket gick desto bättre, vi körde först till fem & det vann jag
Och sen så körde vi den som fick mest fisk å de blev oxå jag, fick 16 stycken, bättre hade de kunnat
vara men jag klagar inte eftersom alla kom upp ur samma hål och dvs mitt första :D
Nu håller jag på att laga lite käk, kött & makaroner det kan vara gott de oxå ibland.
Just i fan glömde att berätta att när vi kom tebaka såg vi att en hund hade stuckit på rymmen
så nu är polaren och letar efter den vi får hoppas han hittar den idag. Sacko kom hem!


Pimplar : )

Ännu oöppnad vilket den för blev iaf denna burk

Såhära söt var jag eftetr att jag tagit av mössan & nästan förfrusit ansiktet.

Vi såg en väldigt fräsch ren vid vägkanten ;/

Var juh bara tvungen att rada upp dom



Update: Sacko är hittad han kom hem utav sej själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0