..Bloggandet..

Nu när jag inte har internet så skriver jag inte så många blogg inlägg å när
jag ska skriva så vet jag inte vad jag ska skriva, känns som att jag inte orkar
gå tillbaka hur långt som helst. Idag ska jag iaf jobba från klockan tre till kvart över nio.
Sen vet jag inte vad som händer, ska iaf försöka hinna fara å handla bakgrejer innan
jobbet. Har bakat lite i veckan, mockarutor & kanelbullar, nu tänkte jag göra
kanel längder, matbröd & morotskaka tänkte jag :)
Skönt med en massa fikabröd i frysen.

Vet inte när jag skriver nästa gång, kanske till helgen lr på fredag.
Lördag ska jag iaf på kalas i stenudden eftersom jösse fyller år :)

Vi får höras när vi hörs :P

Kommentarer
Postat av: Moster Sussie

Läs min blogg =) o så länkar du min sida om du vill =)

2009-06-07 @ 16:17:20
URL: http://sussie67.blogg.se/?tmp=0716143
Postat av: Sussie

Länka till min sida

2009-06-07 @ 16:20:11
URL: http://sussie67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0