..Patetiska människor..

Läste just på min polares blogg om en som anonymt kommenterar
elaka saker till henne, alltså jag fattar inte hur dessa människor orkar!
Min vän gjorde ett misstag men so what, det är mänskligt att fela!
Varför gå runt å vara sur lr irriterad på människor, när man bara kan
släppa det å gå vidare och kan man inte gå vidare behöver man inte sjunka
till en 12 årings nivå, det är bara pinsamt och det enda dom gör är att skämma ut sig själva.
Jag får ibland anonyma kommentarer från människor men jag orkar faktiskt inte bry mej
i deras patetiska beteende, men när min polare råkar ut för det som redan mår nog dåligt.
Så känns det jävligt trist, för jag vet, alla i hennes omgivning vet att hon är så jävla mkt bättre än så!
Älskar dej gumman, finns här om du behöver snacka.





Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman du är Underbar!!!! Älskar dig över allt på denna jord! Saknar dig! Behöver dig nu gumman! Mår inte alls bra :(

2009-07-29 @ 15:30:38
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0