..Mitt hjärta längtar..

Mitt hjärta längtar & saknar dej henrik.
Jag saknar alla fina stunder vi haft tillsammans, jag saknar tryggheten jag kände med dej.
Jag saknar känslan av att vara lycklig, jag saknar hur du fick me att le & känna mej betydelsefull.
Jag saknar alla dina fina ord & våra framtids planer, jag trodde jag skulle få vara din för evigt
men så blev inte fallet, istället försvann allt du någonsin kännt för mej och vi gick skilda vägar
jag önskar att min väg vore lättare, jag önskar att alla känslor för dej ska sluta finnas i mitt hjärta,
jag önskar att du ska inse att du gjort ett misstag och jag önskar att jag ska vakna
upp bredvid dej å inse att allt bara var en mardröm, men det kommer aldrig å hända.
För önskningar går inte i uppfyllelse så ofta, utan de håller bara människornas hopp vid liv
det får en att tro på saker som aldrig kommer hända å just nu hoppas jag att jag har fel.

Känslan att vara utan dej är för jobbig, du har varit den största delen av mitt liv så jävla länge
du har varit den underbaraste upplevelsen & erfarenheten i mitt liv.
Du är mitt allt, älskar dej!

forever and ever babe, var visst bara en lögn

Kommentarer
Postat av: Malin

:'(

2009-02-26 @ 21:54:44
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/
Postat av: Katti

usch, du kommer komma över honom!

precis så känner jag också just nu och vet att allt det där gör så ont.

Men du kommer klara det!

2009-02-27 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0