..22 december..

Två dagar kvar till julafton sen hoppas jag att denna julhysteri lägger sig.
Själv ser jag faktiskt inte fram i mot julen så värst mkt. Till något helt annat!
Ibland känner jag en sån jävla lust att blogga, bara skriva av mej om saker
som befinner sig i min skalle, men vissa saker kan jag helt enkelt inte skriva här längre.
Kommer kanske en dag då jag kan öppna mej hära igen, men just nu så går det inte.
Jag kan inte skriva alla saker jag gör under fritiden heller för allt ska vara så jälva hemligt.
Hemligheter kan vara kul ibland men just nu vill jag bara spy galla över dom!
Men kan iaf dela med mej av att jag nog får besök senare ikväll hoppas bara det blir av
längtar faktiskt riktigt mkt isf, D kanske ska komma förbi och dricka lite kaffe :)
Träffade han sist förra veckan men det är förlängesen tycker jag, skönare kille än han
får man faktiskt leta efter! Grymt härlig personlighet, trivs som fan i hans sällskap :D
Nu ska jag ta å fixa lite käk åt morsan å mej vi får höras. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0