..Hemresan..



Var riktigt skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst!
Skönt att komma bort ett tag men då äre ännu skönare att komma hem sen :D
Resan gick bra såg film i bilen därefter somnade jag, tyckte nästan synd om henrik
som fick tillbringa 3 timmar men en asocial person : /
Men han verkade klara de galant å inte gnällde han heller.
innan vi åkte hem med så for vi tlll affären å handlade lite mat.
Blev kyckling & ris, klockan halv tio, gott.
Jag som inte tål kyckling tyckte de var förbaskat jävla gott, å inte blev jag sjuk heller. *Lyllo mej :D
Nu ska jag ringa å avboka tandläkarn, hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Peaches

Svar: JA :D Det är helt underbart att dom där äckliga krypen dör ut :D

2008-09-15 @ 16:02:44
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0