..Sol i Karlstad..

Ibland äre väldans trist att vara arbetslös men såna hära dagar
när solen skiner så äre bara skönt.
Att kunna ha tid med allt under dan, ligga slappa i solen *mys!
Ska ställa mej å diska gårdagens talldrikar å sånt nu,
sen ska jag ta en promenad å sen gå å möta älsklingen
från gymmet : )
Har nån period nu när jag måste pussa på han typ varje minut
antar att de måste vara för att jag ska åka hem snart.
Å jag vet redan nu hur sjukt mkt jag kommer sakna han,
henrik kan inte heller vinka av mej på tåget för han är i göteborg då : /
attans oXå, men går nog bra ändå.
Han kommer juh upp till norrbotten till midsommar ; D
Bara åtta dagar kvar!

..Ibland är livet inte annat än härligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0