..fortfarande inte bättre..

tjohosan

Försöker att vara glad inför dej så att inte den dystra flickan ska lysa igenom.
För du har nog med att reda upp alla känslor inom dej.
Inom mej känns de som att de pågår ett tredje världskrig.
Jag vet inte vad jag vill & de är så frustrerande, blir galen av alla tankar.
varför kan man inte bra glömma otroligt fantastiska personer och gå vidare?
varför tvingas man ibland att välja, å varför vill mitt hjärta mer än vad jag klarar av just nu?
Känns på nåt sätt skönt att få komma hem under sommaren försöka reda ut tankarna å
förhoppningsvis se lite klarare.
De absolut sista jag vill är att visa mej svag inför dom jag älskar, vill inte att dom ska tvivla om att dom ska
komma med sina problem till mej för jag klarar av de för jag vill finnas där för er alltid
!
Att se er lyckliga lyser upp min tillvaro å de gör att jag klarar lite till.
varför kommer alla bekymmer på en å samma gång?

..Nu ska jag ta mej samman å få i mej lite föda innan min karl kommer hem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0