..beroende..

Av de nya spelet jag å henrik har tankat ner, suttit å spela de as länge
så vi glömde bort att äta så de blev typ middag klockan halv åtta
sen var anders förbi å titta andra avenyn med oss alltid trevligt när han är på besök.
Sen blir jag så sjukt irriterad på henrik han retas hela tiden  å ger mej en massa pikar
när de går dåligt i spelet å hjälper inte alls till fast jag göre när han spelar.
Men spelet går iaf ut på att man ska driva en resturang göra massa maträtter å grejer
skita kul verkligen, imorgon ska jag fan ta å klara ut de :D
Nu blev de en helvetes massa svordomar i denna blogg ska försöka skärpa mej.
Men ska slänga mej i duschen så min karl får datorn annars börjar han väll gnälla
över de oxå. å nu sitter han å klämmer mej på pattarna hur mysigt som helst  : )
För mkt information jag vet, men tänk positivt jag hade kunnat ge er mkt mer :D
men ska äta godis i duschen nu *hihi :)

Finns här om du vill prata, bara slå en signal du vet vem du är sötjävel :D

..Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0