..Klar..

Har packat å ätit, sminkat mej å allt.
Ja nu anser jag att jag är klar, nu ska jag nog klara mej i helgen : )
Sen äre de säkert nått jag har glömt, man glömmer juh alltid något..
Inte länge kvar tills jag sitter på bussen å den bussresan tar ungefär 2, 20 min
med bussbyten å allting, sen är jag i Kiruna.
Vi kommer nog inte hem föräns inatt till henrik, för vi ska gå till elli på direkten
ska bli kul att träffa Elli & Anton de var som ett tag sen nu, undra om dom har
förändrats nått, kanske anton *hihi : )

Jag kokade lite makaroner å bullens, satans så gott de är!
Måste lägga mej å vila på maten känner jag är fylld ändå upp till kanten.

..Hoppas man träffar många vänner å bekanta nu i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0