..Långtråkigt..

Heysan uppdatering från arbetsplatsen.
De är långtråkigt som fan hära, vill att nån social människa ska komma in på msn
men dom far juh bara där ifrån till sängen istället : /
Har snart gjort bort nattstädningen å då vet jag inte vad jag ska hitta på,
vågar inte sätta mej framför tv är rädd jag somnar då å de skulle vara just snyggt.
Har lust å väcka nån av dom hära äldre personerna så man har nån att prata med :D
Ungefär klockan sex ska jag börja göra gröt å koka kaffe samt smöra mackor.
Men tills dess så behöver jag få tidena att gå ruskigt fort, kanske kan sysselsätta mej
med att packa upp blöjor i förrådet *tihi :)

Nått bra tips på hur man håller sig vaken?

5 timmar kvar till sängen lr studsmattan sova iaf.
2 dagar tills jag blir 20 år : )
13 dagar till jag jobbar min sista dag.
14 dagar tills jag åker till min simpus :D
21 dagar till efterlängtat mys med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0