..God Morgon..

Gud varför ska allt gå fel, de är irriterande att inte ha nån header men jag orkar inte
fixa med de nu, är inte på de humöret.
Har hängt upp tvätt nu åde, å då hittade jag tamponger som jag tydligen glömt
i byxfickan lr nått å jag ska säga er att dom är så tätt förslutna i den dära plasten att de inte
kommer in en droppe :)

Min lillasyster gjorde de inte precis bättre då jag just kommit från tvättstugan ringer telen

Linda - Bra att du svara då jävla cp unge
Linda - Har jag min påse där
Jag - Men har varit ner i tvättstugan ofta jag har med telefonen överallt *höjde rösten
Linda - Du är fan helt jävla störd *klick

Då slängde hon på luren ajja, tror hon att man ska kunna svara precis när hon ringer
va fan bär inte med mej telefonen överallt å svårt att höra om de ringer från
tvättstugan, bryr mej inte om att hon ringde å fråga men var hon tvungen börja
samtalet sådära? Gud så less man blir på små syskon ibland.!

Men nu ska jag käka frukost å försöka bli på bättre humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0