..God kväll..

Efter vi varit till lägenheten som var öveförväntan
Åt jag nå potatis & kött gryta lr vad jag ska kalla de nå kokihop.
Efter de så läste jag lite bloggar som vanligt å sen så drog jag hem till
lillasyster linda, beställde lite mer kläder & hjälpte henne lite granna med vad hon skulle beställa.
Skulle behöva en jävla massa tröjor men de blev en hel del onödiga linnen som vanligt.
Ni får se när de kommer orkar inte klippa in alla bilder hära.
Nu får lönningen gärna ta å komma så jag kan börja spara pengar.

Drack just ett coca-cola glas å måste säga att de är äckligt, dricker de nästan aldrig
nu förtiden & nu förstår jag varför, innehåller nästan bara socker jag känner riktigt hur de fräter
på tänderna *huvva :/ Blir eXtra noga tandborstning ikväll.
Måste krypa ner i sängen snart jobbar några timmar åt en polare i morgon på morgonen,
sen tänkte jag börja på den nya boken, morsan sa att den skulle vara bra :D

Sen innväntar jag oXå ett samtal från älsklingen vi sa halv ett så vi får se hur de blir
med det, han är dålig på att hålla sånna dära saker.
Är de bara min karl som är så lr är de alla karlar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en hel del intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand! http://www.mattraningangest.se/

2008-07-12 @ 00:20:43
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-07-12 @ 01:22:55
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0