..Det här var inte igår..

God Morgon : )

Vaknat alldeles nyss ska snart se en film å sen ska jag städa.
Kom hem från göteborg i lördags vid halv tio tiden å fy fan va mys de har varit.
Har inte ens haft lust med bloggen nu när jag varit med henrik,
igår var vi ute på bergvik å kikade lite grann, var en sväng på ikea oxå där de blev en
ny stekpanna & servetter, sen nya galgar från jysk & storhandling på willys för ca 850 :-
Sen har vi bara myst sett lite film, lagat mat tsm som blev hemmagjordpizza å fy fan vad gott
ett tips är att göra dubbelsats & spara degen & frys ner den de är så enkelt att göra pizza nästa gång då
& jag tycker till & med att den är godare.
Efter vi ätit låg vi å lata oss ännu mer å kolla matprogram & då blev vi sugna på att baka nått.
men tyvärr hade vi inte så mkt hemma så vi var tvungen sticka iväg å handla igen.
Vad de blev får ni veta i ett alldeles eget inlägg för de tycker jag dom är värda.

Förresten så blev de inte så mkt bilder tagna i göteborg men kan lägga in dom jag har tagit senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0