..Kropp ur balans..

Tack min kropp för att du fyller mina lungor med syre, pumpar runt blodet i min kropp, ser till så alla livsviktiga funktioner funkar och på det ändå håller mig vid medvetande och gör att jag är uppe på benen och orkar göra saker på dagarna. 

Jag förstår att du har det tufft just nu, att du är chockad och ur balans, det var aldrig min mening och jag klandrar dig inte. Du har fått gå igenom mycket den senaste månaden, du har gått från att vara gravid, till att ha cancer samtidigt, till att behöva skäras sönder, sys ihop igen, läka sår, fatta att du inte är gravid, få cellgifter, bryta ner ditt immunförsvar och nu få en infektion. 

Jag förstår att det är tufft och att du protesterar, allt det där, är för mycket för vem som helst. 
Men jag hoppas du blir bättre snart! Jag gör det jag kan för att hjälpa till, jag rör på mig för att inte förlora mukelmassa, jag äter och dricker för att du ska få energi, jag sover och vilar för att du ska ha en chans att återhämta dig, jag kämpar, för jag tänker inte låta oss förlora kampen. 

Vi är inte färdiga ännu, jag vet att vi är trötta men det här är bara början, inte slutet. Jag vet att du är i chock, det är jag oxå, men nu ser du till att bli bättre, så vi kan bli frisk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0