..Sockerbagaren hon bor på Fjällnäs..

hon bakar kakor mest hela dagen. Hon bakar stora, hon bakar små, hon bakar
några med socker på...

Har bakat lite grann ikväll och alldeles strax ska jag bege mig i sängs, jag väntar bara på att
småkakorna i ugnen ska bli färdiga, kolan som jag oxå gjort får stå i kylen till imorgon så
delar jag upp den då. Kakorna och kolan är inget jag ska ha själv utan det är en grej som ska
fylla ut en present, ska ge lite olika grejer och tycker alltid det är kul att piffa upp presenten med
någonting hemgjort! :) Men nu ringer äggklockan, dags att ta ut kakorna och bege sig i säng.

 


Kommentarer
Postat av: Zofie

Gott med kakor! Vilken mysig blogg du har :)

Svar: Tack så mycket :)
liselottelarsson.blogg.se

2012-09-18 @ 05:31:06
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0