..Enarmad..

Det är inte lätt att vara mamma när man helst bara ska använda en armen för att inte
smärtan i axeln ska ta överhanden. Så hur lyfter man upp sonen från sängen, sätter
ner han på golvet för att några minuter senare behöva lyfta upp han på skötbordet,
byta blöja och klä på han med en arm? Ja det är inte enkelt och min arm får inte vila
så mycket som den borde jag tycker bara smärtan blir värre och värre. Att lyfta upp han är
enkelt så länge han ställer sig upp eller kryper upp i famnen, sätta ner han är lite svårare,
det där med att sätta på blöja och klä på att han är omöjligt eftersom han vägrar ligga still.

Sedan när jag ska mata han får han sitta på golvet, eftersom jag inte lyfter han i onödan.
Hoppas denna smärta släpper snart för Thomas är bara inne på sin fjärde dag på repstoppet
och om jag inte minns fel skulle det hålla på i lite mer än en vecka :/ Jaja vi får väll hoppas
att jag smärtan inte blir värre för varje dag som går för isf kommer jag aldrig klara av att
vara hemma med Liiam, det är nog jobbigt som det är nu.


Kommentarer
Postat av: Tessi

Du måste ju få hjälp av nån så att du får vila armen och axeln. Hege kanske kan? Hoppas det ordnar sig så att du slipper få ondare än vad du redan har. Kram!

2012-05-18 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0