..Tung måndag..

Godmorgon, vi har varit vaken sedan klockan nio, jag har knappt fått sova inatt så jag fick
ställa in mina planer om att fara på öppen lek. Började morgonen med matning av Liiam,
byte av bajsblöja och sedan frukost som bestod av hembakat baguette med ost och paprika :)
Sedan har vi bara busat och just nu ligger lillknodden och sover under min armhåla, tur jag
duschade igår. Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om eller jag ska iaf göra palt
till middag men annars så gapar dagen ganska tomt, men någonting blir det säkert att hitta på.
Nu ska jag väl spela lite sims 3 och vänta på att lillknodden vaknar, hade.

♥ LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE YOU ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0