..Godmorgon..

Tjenare, nu har halva dagen gått och hittills har jag och Liiam inte hunnit med sådära
jätte mycket, men vi har iaf haft Therese och Nadja på besök här på morgonen, var
riktigt kul att dom beslöt sig för att titta förbi :) När dom for försökte få Liiam att sova ute
i vagnen men han vägrade, så fick ta in han och nu ligger han och sover i spjälsängen.
Jag skulle egentligen behöva komma mig ut själv oxå, men jag har haft så tung andning
och känt mig slö dom två senaste dagarna, hoppas verkligen inte jag är påväg att bli sjuk :/
Ska se klart avsnittet av paradise hotel - Norge och efter det ska jag stänga ögonen en liten
stund och samla nya energi, för jag tror att det kan behövas framåt eftermiddagen.

Trött mamma på morgonen och en energisk son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0