..El är något underbart..

Sitter här med tända ljus och myser samtidigt som Liiam ligger i sackosäcken och surrar en jävla massa,
han hade egentligen somnat när påbörjade mitt mysande med chokladmjölk framför familjen annorlunda,
men han vaknade lika snabbt och ville vara med :) Varför sova när man kan vara vaken liksom.

Dagen har mer eller mindre varit jävligt kämpig, började morgonen med att strömmen for åt
fanders och var borta tre timmar, men med lite hjälp av våra underbara grannar Annika och Mattias
så fixade sig allt :) När strömmen var tillbaka så har jag njutit som tusan utav den, jag har haft
varenda lampa på, samt så har jag slagit igång en halv diskmaskin, samt slängt in en halv tvättmaskin,
bara för att jag kan, ibland äre gott att leva :D Efter det så njöt jag av en otroligt god laxsoppa som
jag slängde ihop och sedan har jag och Liiam bara slappat och haft besök av herr feber :( Lillknodden
verkar aldrig bli helt fri från febern :/ Men men den får gärna vara här bara den är borta innan
onsdag, för idag när jag pratade med barn så sa dom att om vi inte kan komma nu på onsdag så kan
det dröja fram till mars eller mest troligt april innan vi får komma och kolla upp hans blåsljud och det
vill jag ju absolut inte, jag vill juh kolla upp det som fort som möjligt!

Nu börjar klockan bli sent så ska försöka göra ett nytt försök att söva lillgrabben, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0