..Hektiskt dag..

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, började med bajsblöjbyte och matning för att sedan
packa ihop oss och bege oss ut genom dörren. När vi kommer ut ser jag att Annika oxå är
på väg ut så vi gör sällskap ner till Hege, där jag och Liiam stannade för att han behövde käka
lunch å när han var mätt och belåten vandrade jag upp till stan för att möta Therése, vi hade
nämligen bestämt träff för att ta oss en promenad.


Efter en otroligt härlig promenad bland stora snöflingor och massor med härligt prat,
gick jag hem och loggade in på dator och på facebook  fick jag se en bild på min karl där blodet
rinner från huvudet, såg sedan att bilden var två timmar gammal och då blev jag både orolig och
förbannad för att allt detta hänt utan min vetskap, så jag  ringer  och hör hur det är med han, och det
visar sig att allt har gått bra, och att det tydligen är en plåt som släppt och sprättat i huvudet på han, han
hade även fått fara på akuten och sy och var nu på väg hem. Så det blir inget mer jobb för han på
hela den här veckan, utan han ska vara hemma så jag kan ta hand om han.


Å ikväll förutom att busa och mysa med min son har jag, färgat ögonfransarna, tagit hand om Thomas,
dammsugit och bakat ostfrallor. Hade även tänkt färga håret men det får bli imorgon, men innan jag
avslutar dagen i min renbäddade säng, ska jag ta och göra en sista kraftansträngning genom att
vika och hänga upp tvätt, hoppas ni får en fin dag imorgon, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0