..Kärt återseende..

Börjar bli ett tag sedan jag skrev här, men har fullt upp med julförberedelser :) 
Förutom att baka, göra jul godis, slå in julklappar och julpynta, så myser jag mest bara
med sonen. Men i helgen har jag varit i Kalix iaf, riktigt efterlängtat besök och riktigt roligt
att 
kunna fira min brutta i förskott eftersom hon snart blir 25. Å idag har jag haft en riktigt
effektiv dag, började med att leka med Liiam och sedan har vi varit ute en stund innan jag 
kokade köttsoppa och sedan bar det ut igen för att göra en god gärning, vi har nämligen 
skottat nästan hela svärmors gård så att hon kommer in med bilen imorgon på morgonen
när dom kommer hem från Norge :D Å gud så sjukt mycket snö det var, är helt mör i kroppen
så snart hade jag tänkt hoppa i säng men innan det ska jag hänga och vika lite tvätt :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0