..Äta själv..

Liiam äter för det mesta själv nu för tiden dvs. att vi sätter maten på skeden och han för den till munnen
själv och han är så förjävla söt och stolt över sig själv när han äter :D Annars idag, har vi inte gjort så
mycket förutom att Liiam har blött ner sin mamma, badrumsgolvet och grisat ner hela köksgolvet med
mat, men så länge vi är mätta, rena och belåtna så spelar det ingen roll. Just nu håller jag på att titta tv
samtidigt som jag är lite social med sambon som just kommit hem från jobbet. Ska alldeles strax sätta
mig ner för att beställa en ny telefon men innan jag gör det ska jag tända lite ljus för att lysa upp det fina
höstmörkret! Älskar att hösten är här ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0