..Livrädd..

Kom hem från natt jobbet kring halv nio tiden efter att jag surfat runt på internet
var klockan tio då beslöt jag mig för att jag skulle lägga mig i sängen och slumra
någon timme. Efter ett tag hör jag ett ljud, det låter som att någon försöker ta sig in genom
dörren fast med felnyckel och att dom håller på att kolla in i brevkastet. Jag ligger där i sängen
efter att ha läst Sandras blogg så blir jag inte förvånad, jag funderar om dom använder samma
sak som dom gör i karlsson på taket när dom gör inbrott i lillebrors lägenhet. Tusen tankar hinner
gå igenom huvudet och när jag tar mod till mig att kliva upp, så tassar jag på tå mot dörren.
Men då ser jag att det rör sig en skugga bakom persiennerna, jag slänger mig ner på golvet och
kryper närmare fönstret. Tillslut tar jag mod till mig att titta ut genom springorna å då ser jag att
det är två kråkor som håller på att trippa på gallret!  Fy fan, kan säga att jag var rädd som fan,
helvetes fågel jävlar, dom borde inte få ha vingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0