..Sovmorgon, nej tack..


Det är söndag och jag har varit vaken sen klockan kvart i åtta, skönt att ta vara på dagen.
For förbi min svärmor och fixade Julias hår innan hon skulle till kyrkan. Sedan försökte jag
få upp min karl ur sängen för att han skulle följa med och titta när Julia sjöng, fick upp
han ur sängen och han var irriterad som tusan och stängde igen dörren och sa att han skulle
gå och sova i bilen, där var han inte länge utan han kom tillbaka in. Var juh 16 minus ute!
Han vägrade följa med till kyrkan vilket gjorde mig rent ut sagt förbannad, att man inte ens
kan fara för sin lillasyster skull!!!!! Jag for då dit själv iaf på familjemässa, dom sjöng då så
fint :) Nu ska jag slänga upp Thomas ur sängen igen och sedan ska vi iväg på barnkalas hans
lillebror Simon fyller år idag, få se om man får med han dit då eller om han ska vägra det också.

Kommentarer
Postat av: Studiobootleg - Bäst och nyast musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-15 @ 19:00:40
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0