..Den här veckan..

Måndag 13/12
Dagen började med att jag ringade till jobbet och sa att jag inte kunde jobba, ringde sedan
vårdcentralen, for dit och fick ett läkarintyg på att jag inte kunde jobba pga min onda
rygg, blev ordinerad i en veckas vila. Efter det var det bara fara förbi chefen och lämna
papper samt fylla i en massa. Sedan skynda sig förbi optikern ta syn test och beställa
glasögon. Sedan kom Katti förbi och det blev en lite fika på stan innan jag tog värktabletter och
vänta på att man kunde somna.

Tisdag 14/12
Hade ont som fan, tog mig knappt upp från sängen och kunde inte knyta skorna själv.
Så Thomas fick hjälpa mig. Thomas små syskon var förbi och spelade lite wii och sedan på kvällen
tog jag en promenad för att det är bra att röra på sig, så blev en promenad förbi mallo.
På kvällen så njöt jag & älski av en kärleksfilm, bra som fan var den :) Sedan blev det sängen.

Onsdag 15/12
Värken hade blivit lite mildare pga att jag käkade värktabletter som tusan, sedan lagade
jag mat, blev köttfärssoppa åt mig och kött & potatis åt älsklingen. Sedan på kvällen lirade
jag och älsklingen poker och sedan såg vi även en jätte söt tecknad film och sedan blev
det sängen.

Torsdag 16/12
Ringde sjukgymnasten på previa men det var upptagen, lämnade mobilsvar men hon
ringde inte upp. Sedan for jag och älski en vända på stan, på jysk köpte vi ett skoskåp
och en kudde. När vi kom hem vare bara att montera ihop det samt att älski hängde
upp en stång på toan och det blev precis som jag tänkt mig. Fixade där inne och sedan
på kvällen åt jag omelett och spelade på poker, sedan vare bedtime.

Fredag 17/12
Vaknade ganska sent, sedan for jag och älski på stan, köpte två ramar och en blomma
som jag skulle ha på toan. Sedan hämtade jag ut ett paket och slog in julklappar.
På kvällen lagade jag köttgryta & ris, vart super gott, sedan spelade jag och älski ännu
mera poker och jag prövade min saffrans glögg, den var stark som tusan. Sedan kom
Mattias förbi och pojkarna spelade wii, sedan blev det ännu mera poker och sängen.
Samt åt pizza någonstans där mitt i mellan :D

Lördag 18/12
Satt hemma hela dagen, kollade hockey & spelade poker åt på sibylla. Svärmor var förbi
med en liten ugn och satt vaken till 10 på söndags morgonen, poker, poker, poker.

Söndag
19/12
Somnade 10 på morgonen sov till fyra tiden och sedan kollade jag hockey, sedan blev
det poker spelande och matlagning, lagade exotisk fläskfile och ris, (varit sjukt sugen på
ris den senaste tiden, så gott!) Kollade tv film på kvällen och somnade vid elva tiden.

Måndag 20/12
Vaknade på morgonen av väckarklockan, hoppade i kläderna, åt frukost och promenerade
till jobbet fortfarande med ont i ryggen men bättre än förra veckan. Kom hem på rast klockan
9.30 - 11.45 sov under tiden pga ryggvärk, for tillbaka på jobbet och slutade klockan 16.15.
Sedan när jag kom hem så stod maten på bordet utan att jag lyft ett finger, älsklingen hade lagat
lasagne, sedan efter det somnade jag på soffan en timme och nu kollar jag top model och inväntar
att svenska hollywood fruar ska börja så jag får gå och lägga mig någon gång. Galet trött!!

Bilder från veckan




Nästa ämne min favoritmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0