..Måndag..

Helloj jag har det jätte trevligt i Kalmar dock saknar jag mina vänner
sjukt mkt, börjar har varit borta från dom ett tag nu.
Å att det har kommit ca 2 dm snö uppe i norrland verkar inte helt fel, men ovant,
när jag for hemifrån var det höst & nu har vintern börjat :D
Här i kalmar är det varmt & skönt behöver knappt ha jacka på dagarna, galet mysigt
med alla höstfärger & stora träd.
I morgon bär det av till göteborg till simone igen :P
Vad har hänt sen jag skrev sist då, i fredags så låg jag å Johan bara å tittade film
och smaska i oss en massa gött, lördagen så kom juh honken å vi var ut på en
del ställen, kommer inte ihåg vad dom heter.  Blev inte allt för mkt bilder eftersom
jag hade för roligt & var för full för att ens tänka på att fota : )
Jag är ändå grymt imponerad av mej själv, gick d
it & hem från krogen i högklackat
utan att ha ont i fötterna lr gnälla, det gillar vi *hehe :D




Kommentarer
Postat av: Luca

Hej!

Do you remember me? I was one of the GErman girls you met in the pub in Kalmar! I tried to find you on facebook, but it didn't work. Perhaps you wanna ad me? My full name is Luca Bauer.

Very kind regards,

Luca

2009-10-14 @ 15:26:47
Postat av: Liselotte

yeah of course i remember you!

2009-10-15 @ 03:20:00
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0