..Lättade hjärtat för ett tag sen..

Alkohol ger mej dåligt samvete och jag vet själv varför.
Allt för ofta har jag sett den dåliga sidan av den, man tror att den
lindar sig som ett täcke runt själen när den igentligen bra förstör.
Men det är inte enkelt det äre aldrig, ibland gör den så att man hamnar
i en situation där man helt enkelt måste försvara sig.
Den förstör min värld och vad gör man när den gör att man mår psykist då.ligt
och inte är stark nog eller rädd för att blotta sig.
När allt blir en ohållbar situation och det känns som att man ligger på botten med
ett isberg över sig. Just nu så flyr jag, försöker slippa tänka för det är enklast.
Jag är glad att jag har den möjligheten just nu för det är inte alltid man har den.
Nu ska jag försöka njuta, ta hand om mej själv och tänka över saker & ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0