..Göteborg dag 7..

Just nu sitter vi bara å tare lungt, vi ska väll snart ladda upp med chips,
grönsaker & dipp å titta snyftar filmer :)
Haha vi är inte riktigt återställda efter helgen ännu, hehe den tog hårt på oss men ack så jävla
kul vi hade, fredagen festade vi juh här & drog sen ut på krogen & lördag var vi på Tjörn
och fy tusan vilka härliga & goa människor det var dära alltså.
Störde mej juh såkart på att dom förvred min hjärna och fick mej att prata nån blandras dialekt,
icke kul eftersom jag verkligen älskar min norrländska.
Kvällens höjdpunkt måste tamefan ha varit när P & S pussa varandra (två killar)
och S börjar spy som en gris 30 sek efteråt *hahaha :) Nu kanske det inte berodde på P men jag
skulle tro att det gjorde det hehe :)
Ne men sötaste & roligaste personen på festen måste ha varit Johan, herregud vilken skön
humor han hade, stackarn fick dessutom sova på golvet för att simpus hade slocknat på hans
sovplats fast vi skulle sova i sängen :D Hade det iaf jätte roligt hela kvällen.
Men nu känner jag att jag inte ids berätta nå mer, det som händer här stannar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0