..Spikmattan..


Japp nu har man prövat spikmattan, har haft så jävla ont i ryggen och är alltid så spänd
så jag tänkte att jag skulle ge detta föremål en chans. Å jag säger bara  vilken tur att jag gjorde
det! Först när jag la mej på den så tyckte jag inte att det gjorde så ont, men när man sedan slappnade
av och börja andas så blev spikarnas tryck hårdare. Kändes som att det brann över hela ryggen
och nacken, var riktigt obehagligt! Men sedan minns jag int mer å det var typ dom första fem
minutrarna sedan vaknade jag bara av att alarmet började ringa, hade ställt den på 20 minuter.
Såhära efteråt så är jag ganska öm & har typ hål i hela ryggen, men det känns faktiskt som att
spänningarna har släppt, har inte lika ont i ryggen som förut. Men känner att det fortfarande sitter
kvar, ska ge en månad å se vad som händer :) Är iaf helt frälst nu! Har även testat fötterna och
det gjorde faktiskt inte lika ont som ryggen, men kan juh vara för att jag har så mkt problem med ryggen.
Kommer uppdatera er om våran väg genom smärtan :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tyvärr blev du inte någon av de 20 första! Allt bra med dig annars idag?

2009-11-25 @ 22:48:14
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0