..Matlagning..

Goddagens :)
Har varit på jobbet idag, var riktigt kul som vanligt.
Efter det så vara bara skynda sig hem så man hann umgås med klint.
Han sov juh över hära från igår till idag då, var riktigt kul att träffa han blev
mycket seriöst snack. Efter att jag lämnat av han på bussen så for jag på
affären å handlade mat å nu står jag vid spisen å kockar.
Blir fiskgratäng och sedan blire efterrätt, vad det blir får ni veta sen, enkelt & gott iaf.
Sedan vete fan vad som händer, skid åkningen blev inställd för att det blev så mörkt
men ska försöka hinna med det i morgon efter jobbet då jag slutar klockan tolv.
Men men maten gör int sig själv, uppdaterar väll senare, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0