..Lista..


1. Vad gjorde du 08:00 imorse? Sov!
2. Vad gjorde du för 30min sen?
Pysslade med ved pussel
3. Vad hände 1995? -
haha jadu då bodde man i nattavaara å levde livet
4. Vad gjorde du för ett år sedan? -
Bodde i Karlstad med älsklingen
5. Vad gör du om ett år? -  pluggar skulle jag tro
6. Är du över 25? - Nope

7. Vad köpte du sist? - ett headset
8. Vad har du för mobil? - T700
9. Vem ringde dig senast? - Daniel
10. Vem ringde du senast? -
Jokke
11. Vem umgicks du med senast? - Ola

12. Vad ser du fram emot? Helgen
13. Vem fick dig att skratta senast? - Jögge
14. Är du en glad person? - Är nog för glad

15. Pratar du mycket? -
För mkt
16. Har du roligt nu? - Joo det har jag.
17. Skrattar du åt allt? - Har sjuk humor så nästan
18. Har du lätt att lita på andra människor? - Litar inte på någon föruom mej själv till 100%
19. Är du egoist? - Det är jag verkligen int

20. Vilken färg är din borste? - Svart med nå silvergrejs på
21. Vilken färg har du på din tröja? -
Lila
22. Vilken färg har du på dina byxor -
Jeans blå

23. Vill du klippa dig? - Nej, sparar ut mitt hår igen
24. Har du lockigt hår? - Lite självlockigt äre
25. Vilken skostorlek har du? 38

26. Någon bra person i ditt liv just nu? - Joo, en av dom borde int räknas
27. Nämn den bästa personen - Katarina
28. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? - Jokke
29. Vem kramade du sist? - Julia

30. Tycker du om någon just nu? -
Faktiskt int
31. Har du gråtit idag? - Jooo.
32. När grät du senast? - Idag en sak som är sjukt jobbigt just nu
33. Vad borde du göra nu? -
Packa

Kommentarer
Postat av: Katti

Aw you are the BEST to <3

2009-11-20 @ 00:53:48
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0