..Ledig dag..

Idag är jag ledig, min enda lediga dag den här veckan.
Dagen har då börjat jävla perfekt, med en massa skratt & lek :)
Ska nog hoppa skidorna på ett strax, sedan vet jag int om det blir en
tur till jokkmokk & träna, men får la se.

Jag & sandra förra året :D

Gårdagen var då jävla perfekt, jobbade till tolv fick sedan massage på jobbet
hur härligt som helst, behövdes verkligen. Efter det så for jag hem åt en bit
kladdkaka :) For å kollade på det senaste inköpet med mamma.
Efter det tog jag mej en tur på skidorna, första turen för i vinter, efter det for jag
förbi jobbet en sväng & kollade hur jag skulle jobba i helgen.
Efter det så gick jag upp till tommy eftersom han fyllde jämnt & åt en riktigt god
tårtbit, sedan gick jag hem där de blev duschen sedan for jag på
äventyr där det blev, film & sova..
Så är just hemkommen å tänkte nog ta & hoppa i kläderna & ta en skidtur så tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0