..Helgen..

Fredagen: Då sov jag ut, packade och sedan bar det av te jokkmokk, bytte från buss till
bil dära sedan bar det av te älvsbyn, där vi bara satt & tittade tv & mådde gott.

Lördagen: Då vaknade vi, sedan så slappade vi tills vi skulle till luleå för att se new moon
den var faktiskt riktigt bra, men svårt att säga om den var bättre än ettan.
Sedan efter luleå så hamnade vi hos jögge å där satt dom och drack, slutade med att
vi oxå tog oss lite och hamnade hemma hos tommy där vi var till omkring halv fem på
morgonen, blev bums i säng när vi kom te marcus.

Söndagen: Vaknade jag av att malins mobil ringde, hon började prata med mej och fråga
om jag skulle med till jögge, tog ett tag för mej att besluta mej, med sedan for vi dit.
Låg och tittade film, vid halv tre/tre så ramlade marcus in och började kika film med oss.
vi tog en mat paus och for te marcus å käkade för att sedan fara tebaka te jögge å se klart
filmen, filmen var int nå bra, men jag hade juh en skön kudde iaf.
Sedan for vi tebaka till marcus åt marängsviss, sedan hamnade vi framför tv å där stannade
vi till tolv tiden men då var bara två tappra hjältar vakna (marcus & jag) för söt malin hade somnat.
Efter det somnade vi.

Sedan idag så har jag vaknade vi typ kvart över sex, satte oss i bilen och for mot jokkmokk.
Jag somnade i bilen, vaknade i jmk och sedan när vi kom till hotellet så hoppade jag å malin
i sängen igen och sov till kvart i ett, jag tog bussen hem fem över ett.
For hem te morsan, sedan drog jag en by runda och nu sitter jag hära å skriver en massa skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0