..Gode less..

Är gode less men vete tusan på vad.
Är bara allmänt irriterad å känner att jag vill få utbrott för all min irritation genom
att spränga nått i luften! Hade varit riktigt skönt :P
Jag å morsan sitter å tittar tv just nu å det låter som att mina små syskon dansar balett
med 10 elefanter där uppe lr nått. Rätt så irriterande håller tummarna att dom slutat
innan DH börjat :D  Efter det så ska jag gå å lägga mej för i morgon väntas det jobb.
Ska bli riktigt skönt, har glömt att berätta en grej som hände när jag var förbi jobbet
igår, gick in i köket där alla satt och då sa en gubbe, det var då en riktigt snygging som
kom innanför dörrarna, var bara å tacka å ta imot. Sedan frågade morsan om han flörtade
med hennes dotter å då log han å sa någon måste man juh flörta med.
Morsan svara då kan du int flörta med mej å då svara han, jag tycker du ser ganska upptagen ut :D
Är så roligt folk som bor där jag jobbar så man kan int annat än skratta och vara glad hela
tiden :D Men nu ska jag fortsätta se tv och sedan blire ägg mackor : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0