..God Morgon..

Ska straX fara iväg på ett lite äventyr :)
Riktigt skönt det ska bli har längtat efter det här enda sen igår lr jag längtar efter det
hela tiden ifs *tihi :D Svårt att slita sig ifrån det, har blivit lite som en drog.
Men måste skynda mej nu så jag inte bryter tidsplanen.
Vi får höras hoppas alla får en bra dag.

Dagens:
Humör: Lycklig
Plus: Haft sovmorgon
Minus: Finns inga i mitt liv just nu
Kläder: Mitt ex t-shirt
Frisyr: Morgon frilla
Låt: Let me be my self
Hur är ditt liv: Riktigt bra
Vill ha: J
Planer: Försöka få in träning idag.
Dagens drog: Träning
Dagens måste: Jobba
Händelse: Har int hänt så mkt.
Saknad: Simone
Ser fram emot: Att umgås med dom som betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0