..En dag av saknad..

 

* 3/12 1984   † 16/11 2000
Genom kärlek lever det vi har förlorat
9 år av saknad men det hade lika gärna kunnat var igår, just den här dagen minns
jag allt lika tydligt, olyckan, sorgen & all smärta.
Man vill juh inget annat än att ha dej här, men det går int du har lämnat oss föralltid
det är nått vi kommer att få leva med. Jag saknar dej fortfarande, det gör ont men nu har jag iaf
accepterat att du är borta, jag har insett att mardrömmen var sann.
Har varit ut å tänt två marschaller, ängeln är tänd och jag lyssnar på din favorit låt
din grav far jag int på, var där för ett par veckor sen.
Men du ligger juh ändå int där, det är bara ditt skal och en plats att minnas på.
Men jag kan minnas dej här, jag behöver int ens blunda för hos mej finns du alltid.
Jag älskar dej brorsan & jag tänker leva för oss båda


Kommentarer
Postat av: sandra

tänk att de är så längesen,, jag kommer också ihåg, mamma berättade.. jobbigt värre. kramar på dig!

2009-11-18 @ 10:48:32
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Liselotte

Jooo för fan kommer ihåg när vi var på coop och handlade åde. När hon köpte ängeln åt mej.

2009-11-18 @ 21:11:44
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0