..Rubriker är inte min starka sida..


Varje gång jag hör denna låt så påminns jag om dej & det gör mej lycklig.

Jag hatar verkligen rubriker vad ska man skriva när man bara har
lust att blogga om igentligen ingenting : )
Just nu sitter jag å väntar på att maten ska bli klar & kollar igenom bilder från bröllopet.
Min mage kurrar kan inte karlar laga mat fortare, hehe dom ska alltid komma på saker så sent
för att sedan t.ex komma på att saker ska tina eller att dom måste handla.
Förresten så hade jag en helt underbar frihets upplevelse idag, gick ut i bara underkläder för att
mata fåglarna, det var så skönt att för en gång skull skita i vad folk tycker å tänker å bara njuta av livet.

Någon som har nått bra tips på vad man ska göra i helgen, typ gå på marknaden & festa lr kanske
bara stanna hemma hela helgen, äta godsaker & kika film vet faktiskt inte vad som är bäst.
Kom med förslag, bilder från bröllopet finns på pixbox..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0