..Operationen..



I morgon åker min "farfar" in på operation, jag tänker inte ljuga
 utan jag är jätte orolig & rädd, jag hoppas att allt går bra men det kan oxå
gå fruktansvärt fel jag kan inte göra annat än att hålla tummarna :/
Du har varit min stora idol sen jag var liten, du har alltid varit den jag har
sett upp till, den enda som har förstått mitt stora intresse för pimpling.
Du har varit den som har lärt mej dom bästa knepen & suttit med mej på isen
i timmar & borrat en sjukt massa hål åt mej.
Om nått går fel i morgon, kommer jag verkligen att slå i botten, för du är en
sån stor del i mitt liv, du är en av dom personer som betyder mest för mej.
Jag vet att jag inte är hans riktiga barnbarn men han har aldrig gjort nån skillnad
på mej & mina systrar, vi har alltid varit lika mkt värda och enligt min synpunkt
kan man inte ha en bättre farfar. Hoj så mkt dålig energi jag sänder ut, jag ska tänka
positivt och försöka fokusera på det bra.
För vad som än händer i morgon kommer du alltid vara en del av mitt liv, en sjukt
stor del av mina underbara barndom, jag håller tummarna för att allt kommer gå bra i morgon.
h
Jag kommer tänka på dej i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0