..Fredag..

Godmorgon.
Idag blire att åka till gällivare igen & hämta en massa möbler från pappas lägenhet.
Sen ska jag även åka förbi min mormor & se vad som händer :D
Tänkte igentligen inte skriva om vad som händer idag utan mer om gårdagen.

Gårdagen: Åkte till Gällivare, for & rännde på stan, köpte lite grejer.
Sedan ringde jag sandra & vi for oxå rännde på stan för att sedan åka och fika
det var super mysigt har inte umgåtts en hel dag med henne på länge, då hon inte har jobbat.
Efter fikat kom en person & hämtade oss och vi åkte till lägenheten stannade dära ett tag,
sen kom förslaget att vi skulle låna bilen & bankkortet för att åka & roa oss.
Så jag & sandra satte oss i bilen skruvade upp volymen & rullade iväg mot bolaget. för att sedan
åka på dollar & köpa lite grejer :) Sedan drog vi till min mormor, hon sydde upp sandras byxor
& sedan börjde lilla julafton, jag fick med mej as snygga gardiner, en massa snygga koppar &
kökshanddukar :) Älskar att vara dära vi har så mkt att surra om & alltid roligt att bolla idér.
Efter nån timme åkte vi iväg för att hämta upp bilens ägare, sedan åkte vi och handla mat
och for hem, när vi väll var hemma lagade vi käk & sprättade några öl :)
Super duper mysigt & nu ligger jag & väntar på att sandra ska vakna nån gång
så jag får äta frukost.



Jag har oXå uppdaterat vip bloggen,  där det oxå kommer ut en massa bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0