..Ett test jag tog från nattis..

Hur Norrland är jag?

Jag har kört:
[x] snöskoter.
[ ] Traktor.
 [x] Bil.
[ ] Lastbil.
[x] Fyrhjuling.

Jag har ätit:
[x] Souvas.
[x] Västerbottenost.
[x] Surströmming.
[x] Pitepalt.
[x] Tjälknöl.

Jag kan åka:
[/] Skidor
[x] Längdskidor
[x] Skridskor
 [x] Snowboard

Jag har upplevt:

 [x] Snöstorm.
[x] Minus 30 grader.
[ ] Lämeltåg.
[x] Midnattsol.
[x] 2m Snö.

Jag har:
[x] Druckit mig full på hembränt.
[x] Varit nära att förfrysa mig (har gjort det)
[ ] Sovit utomhus på vintern.
[x] Badat isvak.
[x] Plockat Hjortron.
[x] Träffat på ren i det vilda.
[x] Träffat på älg i det vilda.
[ ] Träffat på björn i det vilda.
[x] Spenderat tid i fjällen när det inte har varit lov.
[x] Sett Dunderklumpen.
[x] Snusat
[x] Jagat vilt.

Jag:
[x] Bor i Norrland.
[ ] Är fåordig.
[x] Pratar Norrländsk dialekt.
[x] Kommer ifrån en Norrländsk släkt.
[ ] Pratar Samiska eller Tornedalsfinska.
[x] Jag känner/ är en Same (båda två)

 Resultat
 29 ½ av 37

inte dåligt men jocke var bättre han hade 33 av 37 :

Kommentarer
Postat av: LoEm

gör du då?

2009-03-10 @ 14:00:56
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0