..Ännu en sten..

Ännu en sten efter min skumpiga väg som jag tvingas gå efter
jag är trött på att snubbla på dom, jag är trött på att försöka resa mej upp för att sedan snubbla igen
å denna gång slå mej ännu värre, känslan av att aldrig lyckas resa sig upp och kunna stå stadigt på fötterna
är rätt  krävande. Jag önskar jag hade kvar dom personer som gjorde mitt liv till de bättre.
Jag vill bo närmare personerna som ger mej styrka & uppmuntrar mej att forstätta
även fast jag mår som jag mår. Jag vill finna samma styrka som jag ser personer jag ser upp till har,
men jag måste hitta min egen väg för att finna den först & för mej kommer de bli den största kampen
 i mitt liv för de innebär att jag kommer vara tvungen att förändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0