..Vårdcentralen..

Ska börja klä på mej för att dra till vårdcentralen på allergi utredning.
Få se om dom kommer fram till något vettigt lr om dom kommer vara idioter som vanligt!
Håller tummarna att dom kan hjälpa mej, är less på att ha allergi 24/7 ;)
Trist när man inte kan leka med älsklingarna allt för mkt!

Dagens fråga!
Är det möjligt att supa bort en osthyvel?


 Update 15:35 : Var som jag trodde, idioter skulle juh tas en massa prover samt göras pricktest
och grejer men det kunde dom inte göra på vdc i malmberget. Plus att dom kunde inte heller ta
dom andra proverna eftersom klockan var för mkt. Å som att det inte var nog jag fick sitta å vänta
en halvtimme på doktorn för att snacka med henne en stund å gå igenom allergi utrednings pappret.
Hon var juh inte heller bara lagomt korkad!
Jag å jonas snackade om mitt besök på vdc såhära såg det ut.

Jonas -
Hör där =) du fick säkert en läkare som var sugen på semester
Jag - haha garanterat.. hon var utlänning oxå.
Jonas - utländsk sommarspecial doktor. fantastiskt =)
Jag - haha jajamensan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0