..Inget vettigt..

Sitter hära å lyssnar musik å snackar med lite folk.
Men dom flesta är på g i säng eftersom dom jobbar, men jag är ledig
ända till på fredag :) Sitter mest å skriver för att katti tycker att jag bloggar
för lite men just nu kan jag inte skriva om mitt liv, det är alldeles för komplicerat
för att ni skulle förstå någonting. Jag kan bara säga att jag svävar på rosa små
fluffiga moln :D Men det är inte allt för i andra sekunden så väljer jag att försvinna
in i alkoholens dimma, för att jag mår skit.
Så mina dagar växlar jävligt mkt.

Kan bara säga att utan Katti & Simpus vid min sida så hade jag inte orkat resa mej upp.
Så för er som ser mej som en stark person jag är inte så stark som jag verkar, jag
har svagheter & min största svaghet är känslor.
Jag är en människa som känner alldeles för mkt i onödan, jag är den personen som bryr mej
när ingen annan gör det, jag är personen folk väljer att prata med och jag tar på mej mkt mer än
vad jag ibland orkar just för att folk behöver mej & jag kan ställa upp.
Men jag lovar att skriva & uppdatera mer när jag mår bättre.


Kommentarer
Postat av: KATTEN

Naw, du vet att du alltid kan prata med mig om du vill det!

2009-07-24 @ 01:06:52
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com/
Postat av: gve horan

fan vad du snackar skit asså, helt otroligt. väx upp lilla flicka.

2009-07-24 @ 21:34:12
Postat av: gve horan igen

och förresten ska du bara veta vad jocke har gjort. fråga honom om han törs öppna käften :)

2009-07-24 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0