..God Morgon..

Äntligen äre fredag nu slipper jag vänta så mkt längre ingen annan än jag
själv vet vad det är för bra med just denna dag :)
Herregud vad jag har beslutsångest! Sandra vill att jag kommer te gve å drinkar med henne
firar mej lite i förväg å sådära, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag skulle juh vara
nykter till nästa helg. Men samtidigt är sandra så jävla sällan i gällivare nu förtiden!
Jaja men vi ser väll hure blir ska ändå in te gällivare idag å umgås med marcus
tar bussen in vid två tiden å planen är väll att jag ska åka hem vid sju tiden, men nu äre
inte så säkert längre. Ska prata med brudarna lite så man får lite klarhet i det hela.
Men först äre dags för frukost höres!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0