..Ett litet natt inlägg..

Sitter hära å snackar med min kusin å tremänning på msn jag borde igenligen sova
men jag har ingen ro till, det är alldeles för mkt intressant på nätet :P
Idag har jag lekt skogshuggare det var mkt roligt, sedan har jag fotat lite grann med syrran,
suttit vid datan å satt in en massa nya låtar i min playlist å sedan har jag varit i stallet med
katti en sväng oxå, fan va det regnade men det gjorde ingenting för vi har alltid så jävla roligt
å alltid en jävla massa att surra om. Tänkte att jag skulle lägga in några söta bilder oxå *hihi.
Sedan ska jag påbörja den trejde boken "ljudet av ditt hjärta" i serien jag läser.
Å sedan förhoppningsvis så somnar jag, å när jag vaknar så äre fredag å då kommer allt
kännas så jävla mkt bättre, för då ska jag faktiskt hitta på något riktigt roligt, som jag nu
sett fram i mot i två dagar ;) Gud vad livet kan vara underbart ibland!

Men nu ska jag sluta snacka en massa för jag skriver ändå inget vettigt.
Men DU har lyckas ta mitt hjärta, min själ & mitt sinne, bäst du har dom i tryggt förvar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0