..En otroligt dålig bloggare..

Jag har blivit en sjukt dålig bloggare, har ingen lust just nu.
Tappade skriv lusten samma dag som mina kompisar försökte ta livet av sig.
Sen har det hänt mkt annat begravningar, pojkvänen, vänner & ex.
Å sen såklart kf som jag nån dag ska ta ork å lägga in bilder ifrån får se när det blir.
Kf  var svin kul började med en öl & slutade med galenskap & akut besök.
Men nu mår jag prima förutom att dom jävlarna har spräckt ett blodkärl på mej *uscha
jaja men nu vet ni att jag lever men är jämnt på språng mellan byarna & gällivare :)

Ska försöka hitta inspiration snart, vi får höras och tack för att ni fortfarande läser.

Kommentarer
Postat av: Katten

Kom igen nu, uppdatera!

2009-07-11 @ 08:31:36
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0