..Året 2008..


Januari
Jag flyttar till min älskling i Karlstad & mitt ex tar livet av sig : /
Jag börjar mitt egna liv å träffar mycket nytt folk.

Februari
Jag har börjat anpassa mej till livet i Karlstad å de känns underbart att få bo ihop med sin kärlek.
Annars händer de inte så mkt.

Mars
Börjar känna mej riktigt hemma i Karlstad men har även hemlängtan å saknar snön.
Gillar inte slask vädret å jag å henrik får en liten depression.

April
Solen tittar fram å snön börjar smälta fram & allt är underbart.
Festade mkt å var å gjorde mkt kul ute på stan.

Maj
Sommaren har kommit å jag kan äntligen ligga ute å sola : )
Börjar få lite färg å planerar in för sommaren
Men allergi börjar å där börjar oxå en del av sommarens helvete.
Blir mkt grillning å öl drickning.
Min älskling fyller oxå 22 år :) 


Juni
Bil hysterin börjar å vi far runt å kollar på olika bilgrejer.
Jag bestämmer mej för att åka å sommarjobba i norrbotten i lilla byn Porjus.
Träffar familjen å vännerna, är på 70 års kalas.
Festar en hel del å kommer vännerna nära igen.
Var även på kirunafestivalen å får träffa min älskling igen.

Juli

Jag blir 20 år å får gå på systemet.
Min syster skaffar sin underbart söta hund :D
Jag upptäcker att jag gått ner 5 kilo & jag jobbar mest hela tiden.
Även mkt fyllor å bakis dagar, men de är bara kul.
Var på fallens dag, färgade håret & mamma & ola målade om huset.

Augusti
Jag & katarina fotade ute på gården
Jag saknade min älskling sjukt mkt. Jobbade mina sista dagar.
Åkte till göteborg till simpus för att sedan åka hem till min älskling igen.
Jag tappade matluset, var till läkaren. Började plugga.
Sen var jag även på besök i mariebergsskogen med älsklingen :D
Var å bowlade å var ut å åt med älsklingen igen :P

Oktober
Blev en spelnörd å satt mest vi datan hela dagarna.
Mina bästa kompisar fyllde 20 å min lillasyster 19.
Jag prövade en massa nya maträtter.
Var ut med Karlstad tjejerna, gjorde slingor i håret å en massa annat.

November
Var på fest i säffle.
En person jag kände gick bort : /
Var sjuk ett bra tag, hade en  minnesstund för brorsan.
Åkte upp till norrland för att vara barnvakt i en vecka.

December
Snön kom till Karlstad.
Jag njöt av sista tiden som sambos med älsklingen
Packade en massa grejer, köpte en massa julklappar.
Å flyttade hem till norrbotten.
Firade jul med familjen å festade med vännerna :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

lät som ett rätt bra år.. :P

2009-01-04 @ 16:11:07
URL: http://popcornsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0